Regenerarea parului

   Am evitat intotdeauna acest subiect de teama sa nu aud ceea ce banuiam deja. Fiind adepta schimbarilor dese ale culorii parului, m-am ferit ca dracul de tamaie de teorii ale degradarii podoabei capilare.

     Am experimentat cam tot ceea ce se putea, de la blond la roscat si brunet si pana la roz. Nu regret nici una din alegerile facute, regret doar ca nu mi-am ingrijit parul asa cum trebuia, iar acum trag ponoasele. Ce m-a alarmat? Faptul ca m-am trezit cu suvite rupte de la jumatatea firului de par.

     Primul pas pe care l-am facut a fost sa renunt la roz, deoarece necesita decolorari si vopsiri dese. In urma cu o luna am trecut la o culoare similara celei naturale si anume un castaniu inchis. Totodata am renuntat si la placa pentru intins parul de care abuzam zilnic. 

     Am inceput sa folosesc un sampon si un balsam destinate parului foarte deteriorat, insa produsul care a produs o diferenta vizibila a fost uleiul de masline. Il folosesc aproximativ de doua ori pe saptamana, uneori si mai des. Il aplic pe toata lungimea firului de par si il masez si pe radacini si il las sa actioneze cat mai mult. Uneori il las doua ore, alteori sase ore, etc. 

   Urmatorul pas va fi taierea varfurilor care clar nu se mai pot regenera.

   Momentan nu folosesc nici o masca si nici un alt fel de tratament. Daca stiti vreun produs pe care ar merita sa il incerc v-as ruga sa mi-l recomandati.

Image

Leave a Reply

